Thursday, March 20, 2014

MODUL 5

Dioqnostik qiymetlendirmeden sonra muellim teqdimati olur ve sagirdleri layihelerle tanis edir. Men PP -de teqdimati hazirladim..Ilk sehifede movzu adi sinif ve muellim adi gosterilir.Novbeti sehifede  sagirdlere temel sual teqdim olunur ve onlari serbest tedqiqat aparmaga istiqametlendirir.Diger sehifede movzu suallarini yerlesdirdim : hormetli sagirdler siz bu suallar etrafinda arasdirma aparmalisiniz.Sonda ise mezmun suallarini qeyd etdim. Bu suallar ise konkret cavabi olan ve biliye esaslanan suallar oldu.Layihenin tedqiqat isini aparmaq meqsediyle sagirdler qruplara ayrilir.Her bir qrupun adi ve tedqiqat aparmasi ucun tapsiriqlari olur.Tapsiriqlar movzu suallarini,mezmun sualini ehate etmelidir .Sehifede sagirdler ucun qeyd yazilir: neticelerinizi sagird bloqunda yerlesdirin(nesr,sagird bloqu,teqdimat ve s.ola biler).Yuxarida qeyd etdiyim butun qruplarin tapsiriqlarini da PP sehifesinde ayri-ayri qeyd etdim.Yekun olaraq plan tedris materiallari muellim teqdimati qovlugunda saxlanildi.

Wiki sehifesinde qeydiyyatdan kecdik ve oz wiki sehifemizi yaratdiq.Sehifenin ehemiyyeti ondan ibaretdir ki teqdimatlari online teqdim etmek mumkundur, ve teqdimati genis kutle ile paylasmaq olur.Daha sonra Login information-da qeydiyyatdan kecdiyimiz : gmail.com,  blogger.com,  wiki.iteach.ru sehifeleri, unvanlar ve sifreleri qeyd etdik.Ehemiyyeti ondan ibaretdir ki eger her hansi bir unvan ve ya sifre unudularsa login sehifesine baxmaqla yaddasda olan butun materiallari tapa bilerik.
Movzunun oyrenilmesi planinda sagird ve muellim fealiyyetini qeyd etdik.Bu muellimin ve sagirdin fealiyyetini onceden planlasdirmaqla gorulecek isin merhelelerini asanlasdirir.Muellim fealiyyetine ilkin qiymetlendirmeni heyata kecirmesi, layihe ile sagirdleri tanis etmesi,  temel movzu mezmun suallari ile muellim teqdimatini teqdim etmesi,sagirdlerin fealiyyetini qeyd etmesi ve teyin olunmus meyarlara esasen qiymetlendirme aparmasi daxildir.Sagird fealiyyetinde ise qeyd olunur; sagirdler hansi qruplara ayrildi,hansi qrup hansi tapsiriqlari aydinlasdiracaq,tedqiqat zamani hansi sehifelerden ve hansi IKT bacariqlarindan istifade edirler ve s.

No comments:

Post a Comment